8 Eylül 2007 Cumartesi

Msn Adresleri ekleyin tanisin - Msn Arkadaslik Servisi

Merhaba arkadaslar, biliyorsunuz ki günümüzün en yaygın olarak kullanılan iletişim aracı cep telefonundan sonra msn messengerdir.
artık herşey dijital ortamda yani internette msn üzerinden yapılmakta.
bizde bunu çok iyi görüp internette girince konuşacak arkadaş arayacağınızı tahmin edip.
sizin için çok özel arkadaşlık kurmanızı sağlayacak.
bir yöntem geliştirdik.
yapmanız gereken isminizi yaşınızı kilonuzu boyunuzu hobilerinizi aradığınız cinsiyeti ve msn adresini yazarak bu mesaj altına yorum olarak bırakabilirsiniz.
yeni arkadaşlıklar dostluklar için vakit kaybetmeden msn adresinizi ve aradığınız özellikleri mesaj olarak bırakın artık sizinde bir arkadaşınız olsun.


sorunlarınız ve istekleriniz icin iletisim msn adresim : by-mert@msn.com

Etiketler: , , , ,

2 Yorum:

Blogger && YARALI && dedi ki...

slm nbr ben süleyman 17 yaşındayım istanbulda oturuyorum msn adresim suleymanou-@hotmail.com ekleyin bekliyorum ekleyen şanslı olur

20 Ekim 2007 11:24  
Blogger && YARALI && dedi ki...

slm nbr ben süleyman 17 yaşındayım istanbulda oturuyorum msn adresim suleymanou-@hotmail.com ekleyin bekliyorum ekleyen şanslı olur

20 Ekim 2007 11:24  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa