7 Eylül 2007 Cuma

yeni msn nickleri

Ruhumu yerlere serip hasret cektirende olsan, ne askina bedduam nede sana kinim var,Deryada akar gibi binbir dertle dolsamda, seni mahsere kadar sevmeye yeminim var!

- Sözlerin aklımda yada aklımın ardında, Hayalin karşımda yada sesin kulağımda, Ya ben çıldırıyorum, yada çok özlüyorum, Ya özlemek, yada özlenen çok özel BİRTANEM.

- Bir tatlı aşk gülüşü özledi gözlerim, Ve sen hangi alemde hangi düşlerde isen gel, Çünkü gülüşünü çok özledim.


- O sessiz aksamda ay ışığı geceme girdi, karanlıkta kalan kalbimi aydınlattı, ardından yakamozun ışıltıları ressamları kıskandıran resmini yansıttı deryaların kalbine bebeğim…

- Eğer şu an konuşacak durumda olsaydım, Sesini duymak için neler vermezdim, Seni ne kadar çok sevdiğimi anlatamam, Yolunu bulabilseydim zaten şu anda çile çekmezdim..

Gözyaşlarının değerini bil,onları haketmeyenler için ağlama…

İnsan yüreği, kaç yaşında olursa olsun ancak ona açılan yüreğe karşılık verir.

Kader beyaz kağıta sütle yazılmış yazı, elindeyse sıyır beyazdan beyazı. Tanrımdan umuyorum ki seni kaderime yazmış olsun…

Gizli gizli aglardim , gözlerimden sakli, Aglar aglar yanardim , atesimden sakli, Yanar yanar severdim , Sevdigimden sakli , sevdigimden ayri

Gözleri kanlı çekmiş esrarı,yürüyor sokakta bir delikanlı,bakışları mahsun ama belalı,hayata küsmüş ama dostlarına sevdalı,bir insan görürsen beni hatırla

Bir meyhane keşfettim mezarlığın karşısında,beni arasan ya ordayım yada tam karşısında !!

Ben silah şarjöründe taşınan kurşun gibi,aynı bedene sıkılan iki soğuk mermi gibi sevdim seni sevdim !!

Dinle !! Sosyete Kızı Dinle !! Sanmaki Serseri Ağlamaz !! Serseri Bir Ağlarsa Kimseler Susturamaz !!

Bu arada ben zaten öleceğim Bırakta uğrunda öleyim !!

Hiç kalmadı esrarımız çakal kaynar etrafımız hep bağlandı yollarımız baharımız kışa döndü

Nefes nefes çekilen ,Duman duman üflenen esrara değil be güzelim sana müftelayım sana

Tane tane yutulan,Çay içinde patlayan Haplara değil be güzelim sana müftelayım sana

Bir çift zarla oynanan atıpta göğsüne vurulan kumara değil be güzelim sana müftalayım sana.

sevene can feda sevmeyene elveda

Senide GÖMDÜM !! Sende ÖLDÜN !! Haddini Bilmeyen Herkese Küstüm !!

Etiketler: , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa