26 Aralık 2007 Çarşamba

duygusal nickler

Sen çölde bir gül olsan;seni kurutmamak için hergün ağlardım.

Güzeldir kocaman bir okyanusta bir su damlası olmak,uçsuz bucaksız sahilde bir kum tanesi olmak,ama en güzeli senin sevgilin olmaktır


Seni nekadar çok sevdiğimi öğrenmek istiyorsan,birgün yağmur yağdığında dışarıya çık ve yağmur taneelerini tutmaya çalış,tutamadığın yağmur taneleri kadar seni seviyorum.

Kar fırtınasının içine düşen bir alev topunu hatırlatıyor bana gözlerin

Biz seninle farkında olmadan ayrı pencerelerden aynı yıldızlara bakmaya devam edeceğiz

Yatağını gül yapraklarıyla,rüyalarını papatyalarla süsledim.Üzerini sevgimle örtüp kabuslarını ben aldım ki tatlı rüyalar senin olsun...

-Yaşamın kaynağı sevgiyse eğer;Sevgi bir tutku,tutku bir amaç,amaç birşeyleri paylaşmak,paylaşmak aşk,aşk hatırlamaksa AKLIMDASIN

-Seni her özlediğimde kalbimde bir yıldız çizdim.Seni ne kadar mı özledim?Benimde artık bir gökyüzüm var.

-Biraz buruk bir duygu hissedersen yüreğinde,Gözlerin zaman zaman takılırsa uzaklara,kulakların zamansız deli gibi çınlarsa bilki seni özleyen biri var uzaklarda

Hilal günlerinde KAŞIN,ondördünde YÜZÜN vardı.Birde GÖZLERİN vardı ki sanıyorum onlar yalnız sende vardı.

Eğer hayat günlük bir gazete olsaydı senin olduğun köşeyi kesip saklardım...

Hayatta kimse için ağlamaya değmez.Zaten deyecek olanlar ağlatmazlar.

Yesıller gıyer cımen olurum,mavıler gıyerdenız olurum gun gelır beyazlar gıyer senın olurum

Kayaları aşındıran dalgaların gücü değil sürekliliğidir.

seni içimden çıkarmaları için beni partçalayıp yakmalılarki küllerimi ayrı ayrı alıp engin denizlere atmalarki köhne euroalem.com koca dünyada seni benden ayırabilsinler

Etiketler: , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa