2 Ocak 2008 Çarşamba

yeni nickler

)HeR YüReĞiN KöŞeSiNDe YaRaLı BiR YeR VaRDıR..


2) kaybettim bugün kendimi, hükümsüzdür.. sonu yok bunun, boşluklardan boşluk beğendim. vazgeçtim bugün herşeyden halsiz şu kalbim.

3)Seni ßenim kadar seven varsa, Sana ßenim kadar Hasret kaLsın!

4)§IrLãr ΢Îndé ßÎr Dûnyãm vãr BÎrdé §én Vãr§In ΢Îmdé Né §énÎ KãyßédéCék Kãdãr Cé§urum Nédé §énÎ KãzãnãCãk Kãdãr Gû¢Lû!!..

5)Sevgi ¿ Nefret Midir ¿ Sevgi ¿ Seni Seviyorum Demek Midir ¿ Sevgi ¿ Yanında Olabilmek Midir ¿ Sevgi ¿ Seninim Diyebilmek Midir ? Sevgi Sen Yokken Seninle Yaşayabilmektir

6) Beni BiR ” ALLAH’IM BiR’de DOST’Larım BiLSin , GeriSi İLerLeSin!!

Etiketler: , , ,

1 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

ya çook gzl nickler ben hep burdan alcam nick ama nolur daha yeni nickler koyun

11 Ocak 2008 08:01  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa