10 Ocak 2008 Perşembe

ayrılık yazıları

Bak yine soldu güneş yine akşam oluyor ömrümün kadehine sensiz birgün doluyor sen yoksun diye inan dertligim kederliğim gelmezsen kahrolurum yıkılırım sevgilim seni çok seviyorum

♥ Sen sigara dumanın altında yana yana en sonunda kül oldun, sen kibritin hiç yanmayan ucudan birinin hayatından geçmiş oldun !!!

♥ Ölmek dünyada unutulup gitmekmiş, ölmek bir kefen giymekmiş, ölmek o soğuk o korkunç ve o kara toprağa girmekmiş. yok be aşkım asıl ölmek "sensizlikmiş"

♥ Bir umuttu yanlızlık birşeyleri paylaşamamaktı belki,gözler dalıp giderken, yaralı bir serçeye ağlayan bir buluttu belkide,belki belkilerle dolu bir hayattı bu....

♥ Ben Sensizdim..! akşamın yaklaştığı saatlerde. kahrolursun görme ağladığımı. Başlayan düşü şafakla birlikte dağıtır ansızın her gün batımı..

♥ EGER HAYATTAN BIKIP OLUME DOGRU SESIZCE YURUMEK ISTERSEN YANIMA GELKI SANA SENSIZLIGIN OLUM OLDUGUNU GOSTEREYIM...

♥ BELIM BUKUYOR BOYLE AYRILIK. VERDIGIN ACILAR HASRET TANIDIK. GORMEDIM KI BIR GUN SENDEN YAKINLIK. DONMESENDE GERI FARKETMEZ ARTIK...

♥ TUTULMUSUM BIR ESMERIN YAKICI GOZLERINE NEDEN SONRA ANLADIM BUTUN BUNLAR HEP HAYALMIS TAS BASTIRDIM GOGSUME BIR SEVGILI YERINE...

♥ KESKE YANLIZLIGIM KADAR YANIMDA OLSAYDIN! KESKE YANLIZLIGIMLA PAYLASTIGIMI SENINLE PAYLASSAYDIM! KESKE SENIN ADIN YANLIZLIK OLSAYDI VE BEN HEP YANLIZ KALSAYDIM!!!

♥ HEP KALANLARA GIDENLERI KATTIM! BIR GUN YERINE GECEMEDILER. O KALANLARA GIDENLERI KATTIM YINE BIR TANE SEN EDEMEDILER. ZOR GELDI AYRILIK ALISAMADIM.

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa