21 Ocak 2008 Pazartesi

değişik nickler

Yorgunum!! Çünkü yorgunluğumun seni sevmek gibi bir anlamı var. Yinede seni sevmekten duyduğum mutluluğun tadına
düşmanlarım ulaşamazlar..


» Düşünüyorum da; düşüncelerin en güzeli senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken, düşünüyor olmanı düşünmek galiba)

» Dünyada bir çok insan var.Kimi mutlu kimi mutsuz, Kimi ağlayıp kimi gülüyor ama güzelliklere ve mutluluğa layık bir insan
var o da su an mesajımı okuyor…


» KAÇ KADEH KIRILDI SARHOŞ GÖNLÜMDE BİR TÜRLÜ KENDİMİ AVUTAMADIM KAÇ GECE AĞLADIM BÖYLE GİZLİCE NE YAPTIMSA SENİ
^^UNUTAMADIM^^

» SEN VARYA SEN SÜTLAÇ KADAR TATLI, LAHMACUN KADAR SICAK, ÇIĞ KÖFTE GİBİ ACILI, DOLMA GİBİ ÇEKİCİ, BULGUR GİBİ ASIL, AŞURE
GİBİ KARIŞIK, VE İÇLİ KÖFTE GİBİ MÜKEMMELSİN YA!!!!!!!


Seni benden fazla seven bulursan;ben seni unutmaya razıyım

Seni sevdiğimi bir kalbim biliyor o da dilsiz..


Aşk lüks bir lokantada yenilen en pahalı kazıktır

Her gölgeyi sevemezsin,binlerce gölgenin arasından seninkine benzeyene rastladığında hissettiğin duygudur aşk…tanımlayamazsın…

Seven Unutmaz Unutmuşsa Sevmemiştir.Sevipte Unutmuşsa, Sevmesini Bilmemiştir.

ELVEDA BU SON SÖZÜMDÜR SANA MERAK ETME DÖNMEYECEĞİM ASLA AKLIMDA SEN VE BEN SENİN ADINI SÖYLERKEN BOŞLUĞA
İŞTE BENİM İLK ADIMIMDIR SONSUZLUĞA

Dünyada iki kör tanıyorum biri beni göremeyen sen diğeride senden başkasını göremeyen ben!

Gözlerinin daldığı noktada ben varım.çünkü o an ben seni düşünüyor olucam

Bir insanın ideallari olmalı;sonsuzluk gibi , bir insanın özlemleri olmalı;umutla açan çiçekler gibi,bir insanın ‘’BİRİSİ'’ olmalı;belkide ‘’BEN'’deki ‘’SEN'’gibi…

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa